با توجه به افزایش قیمت خودرو در این روزها، جنسیس GV70 نسبتاً مقرون به صرفه است. بیایید ببینیم با خرید این SUV جنسیس مقرون به صرفه چه چیزی به دست می آورید.

جنسیس GV70 2023 یک SUV لوکس جمع و جور با بالاترین کیفیت است. این وسیله نقلیه به دلیل ویژگی های متنوع و عملکرد عالی به عنوان بهترین در کلاس خود تحسین شده است. GV70 تنها مدل جنسیس نیست که در بررسی ها و فروش در سال جاری به رتبه بالا دست یافته است. این سازنده کره ای چندین SUV در خط تولید خود دارد که مشخصات و قیمت‌هایشان کمی با هم متفاوت هستند. با ما همراه باشید تا بدانید مقرون به صرفه ترین شاسی بلند جنسیس کدام مدل است.

Per Genesis، مدل پایه جنسیس GV70 که با نام 2.5T نیز شناخته می شود، قیمتی معادل 43150 دلار است و مدل  پریمیوم 3.5T نیز 55250 دلار قیمت دارد. قیمت مدل تمام الکتریکی این شاسی بلند که امسال معرفی شد، از 65850 دلار شروع می شود.

بازار این SUV در چند سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است و هر نسخه از GV70 در مقایسه با رقبا با قیمتی رقابتی در دسترس است. سایر اتومبیل های لوکس مانند لکسوس RX گرانتر از 2.5T هستند. GV70 برقی در مقیاس مالی از سایر گزینه ها مانند کادیلاک لیریک، هیوندای آیونیک 5 یا سایر شاسی بلندهای جنسیس (در ادامه در مورد آن توضیح داده شده) در سطح بالاتری قرار دارد، اما در عین حال بسیار دست یافتنی تر از BMW iX 2024 و تجربه رانندگی با آن لذت بخش تر است.

ماشین های عرضه‌ شده درسال جاری، کیا تلوراید و هیوندای پالیسید از نظر برخی به‌عنوان بهترین شاسی‌بلندهای سال شناخته می‌شوند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها به اندازه GV70 مجلل نیستند.

جنسیس GV70 2.5T مزایایی چشمگیرتر از آنچه که از یک مدل پایه انتظار می رود داراست.

این موتور مجهز به یک موتور 2.5 لیتری توربوشارژ I-4 است که 300 اسب بخار قدرت و 311 پوند فوت گشتاور تولید می کند و دارای یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته و یک سیستم چهار چرخ متحرک پیشرفته است. GV70 به لطف ویژگی Drive Mode Select که همراه با تنظیمات Comfort، Eco، Sport، Sport+ و سفارشی است، برای رانندگی در انواع مختلف سطوح قابل اعتماد است.

این SUV در راستای آرمان های لوکس خود، به بسیاری از سیستم های ایمنی و کمک راننده مجهز شده است، مانند:

مانیتور نقطه کور

ترمز اضطراری خودکار

تشخیص ترافیک عقب و سنسورهای پارک

 کروز کنترل تطبیقی ​​

تشخیص خواب آلودگی راننده

سیستم خروج ایمن

سیستم جلوگیری از برخورد

سیستم عبور از بین خطوط

سیستم نور کمکی

GV70 به لطف تودوزی چرمی، صندلی راننده برقی 12 جهته با پشتیبان برقی چهار جهته کمری، صندلی سرنشین برقی هشت جهته و گرم‌کن صندلی‌های جلو باعث راحتی بیشتر رانندگان و سرنشینان می‌شود.

صفحه نمایش لمسی رنگی 14.5 اینچی با سیستم صوتی 9 بلندگو به طور پیش فرض شامل navigation ، رادیو ماهواره ای، رادیو HD، Apple CarPlay، Android Auto و Genesis Connected Services است. از طریق کنترل های لمسی یا صوتی و همچنین یک کنترلر چرخشی که روی کنسول نصب شده می توان به آن دسترسی داشت.

از دیگر ویژگی های این شاسی بلند جنسیس می توان به پد شارژ بی سیم، صفحه نمایش اطلاعات راننده هشت اینچی، چهار پورت شارژ USB و دو خروجی 12 ولتی اشاره کرد.